Powered By Blogger

niedziela, 21 lipca 2013

Upal jak ta lala

Hejka. Dzisiaj było bardzo gorąco. Poszłam na basen i trochę się popluskałam.Mam całkiem dobrą wiadomość dla fanów mojego bloga.Będę dodawać więcej zdjęć ubrań i dawać dobre i przydatne rady.                                                                                                                      Ola
   
Modna bluzeczki.Proszę.

Jak mądrze kupować, żeby nie żałować


1. Nie wybieraj tego, co nie pasuje do innych twoich ubrań. Zastanów się, co masz już w swojej szafie. Cóż z tego, że kupisz cudną bluzkę, jeśli nie będziesz miała co do niej założyć?

2. Nie sugeruj się tylko samą ceną. Pamiętaj, że rzecz musi pasować do twojej sylwetki. Kupowanie np. za małych sweterków tylko dlatego, że są tanie, nie ma sensu – nie będziesz ich nosić, lub – co gorsza – będziesz je nosić!

3. Mierz wszystko, co kupujesz. Jeśli nie masz czasu na przymiarki, odłóż zakupy na później. Zaoszczędzisz pieniądze.

4. Przed wyprzedażą warto zobaczyć, jaki asortyment jest w danym sklepie. To dobry pomysł, zwłaszcza jeśli masz swoje ulubione miejsca. Gwarancji, że ta rzecz będzie jeszcze w dniu wyprzedaży, oczywiście nie ma, ale to ułatwi zakupy, bo wiesz, czego szukać.

5. Bądź ostrożna z tzw. sezonowymi hitami. Czółenka w neonowym kolorze to hit tego lata, ale czy będziesz nosić je również za rok? Przemyśl to, bo jeśli masz założyć je tylko raz w tym sezonie, to może jednak lepiej zainwestować w nieco droższe, klasyczne buty, np. czarne?

Przeceniony towar możesz zareklamować
Czasami w sklepach w czasie wyprzedaży pojawia się informacja: „Towar przeceniony nie podlega reklamacji“. To niezgodne z prawem, bo kupując sezonowo przeceniony ciuch, masz takie samo prawo do reklamacji jak na „zwykłych“ zakupach. Tak więc jeśli znajdziesz wadę, o której sprzedawca ci nie powiedział, np. dziurę czy plamę, możesz złożyć reklamację, a sprzedawca ma obowiązek ją przyjąć. Nie musi on natomiast przyjąć zwrotu towaru bez wady (bo np. jest za mały) ani wymienić go na inny. Chyba że się z nim tak umówisz. Podstawą zwrotu jest paragon i kwit potwierdzający transakcję kartą, jeśli nią płaciłaś.